• slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

    PRZYJAZNE UCZNIOM. SZKOŁA OTWARTA NA SPOŁECZNOŚĆ LOKALNĄ.

    ŚRODOWISKO

  • slide

    LUBI SZKOŁĘ, JEST PROSPOŁECZNY,POTRAFI DOKONAĆ SAMOOCENY, UMIE ANALIZOWAĆ OBRAZ POZNANEGO ŚWIATA.

    UCZEŃ

  • slide

    KREATYWNY, SZANUJE, KOCHA I WYMAGA, MA WYSOKIE KWALIFIKACJE.

    NAUCZYCIEL

  • slide

herb orzel bialy 2012   SZKOŁA PODSTAWOWA NR 109 IM. BATALIONÓW CHŁOPSKICH 

                 03-991 Warszawa       ul. Przygodna 2   tel. 22  277 11 23              sp109 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. edu.um.warszawa.pl

AKCJA
OGŁOSZENIA
KONKURSY - REGULAMINY

plast muzrozneimagesCAXOZHHZ

epodr

DORADZTWO ZAWODOWE
doradztwo
 
LINKI

tn sbew mentn mko

logo wawerskie centrummiejskiinfrodztn eduwawer

Ostatnio dodane artykuły
STRONY DLA DZIECI

III WARSZAWSKI KONKURS PLASTYCZNO-TECHNICZNY „ANIOŁ BOŻONARODZENIOWY” DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH M.ST. WARSZAWY

 aniol3gif

 

REGULAMIN KONKURSU

1. Organizator

Świetlica Szkoły Podstawowej nr 109 im. Batalionów Chłopskich w Warszawie,

ul. Przygodna 2   03-991 Warszawa

kontakt telefoniczny :   22/ 277 11 32

e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

koordynator:  Kierownik Świetlicy - Monika Zim ny z nauczycielami – wychowawcami świetlicy szkolnej

2. Cele konkursu.

    - Pielęgnowanie polskich tradycji bożonarodzeniowych.

             - Kształtowanie wrażliwości na piękno

                i doniosłość Świąt Bożego Narodzenia.

             - Rozwijanie i kształtowanie

                wyobraźni przestrzennej, aktywności twórczej 

              i kreatywności uczniów.

             - Promowanie młodych talentów plastycznych.

    3. Uczestnicy konkursu

     Konkurs adresowany jest dla dzieci uczęszczających do warszawskich szkół    

     podstawowych. Prace będą oceniane w dwóch kategoriach wiekowych:

  • kategoria  I – uczniowie klas  I- III
  • kategoria II – uczniowie klas IV-VI

4. Przedmiot konkursu.

    Bożonarodzeniowy aniołek:

     - praca przestrzenna

     - wysokość aniołka nie powinna przekraczać 35cm  

5. Forma wykonania pracy: praca indywidualna.

6. Kryteria oceny.

    Aniołki bożonarodzeniowe będą oceniane według następujących kryteriów:

- fantazja i pomysłowość twórców

- dobór i wykorzystanie materiałów (np. papier, styropian, glina, masa solna, cekiny, brokaty, artykuły spożywcze, piórka)

- wkład pracy

- estetyka pracy

- samodzielność wykonania pracy

7. Założenia organizacyjne

a) Każda placówka biorąca udział w konkursie może wytypować maksymalnie 6 prac w każdej kategorii.

b) Prace nadesłane na konkurs muszą być opatrzone metryczką, umieszoną przy każdej pracy i zawierającą:

- imię i nazwisko autora, klasa

- dokładny adres placówki, telefon kontaktowy,  e-mail

- imię i nazwisko opiekuna

       Uwaga! Prosimy o dołączenie dodatkowo imiennego wykazu wszystkich autorów  prac i opiekunów z adresami e-mail z danej placówki.

c) Prace wykonane zgodnie z wymogami Regulaminu prosimy składać do 11.12.2016 r. w siedzibie świetlicy Szkoły Podstawowej Nr 109 w godzinach  7.00 -17.30 do sali 105.

d) Komisja konkursowa dokona oceny prac i przyzna nagrody oraz wyróżnienia dla  każdej kategorii.

e) Lista laureatów będzie zamieszczona na naszej stronie internetowej do 16.12.2016 r. http://www.swietlicasp109.pl/. Dodatkowo placówki zostaną  poinformowane drogą e-mailową.

   f) O uroczystości rozdania dyplomów, nagród, wyróżnień oraz podziękowań dla  nauczycieli, na którą serdecznie zapraszamy laureatów z opiekunami, poinformujemy placówki e-mailem oraz na naszej stronie internetowej świetlicyhttp://www.swietlicasp109.pl/

g) Każdy Uczestnik konkursu poprzez nadesłanie prac wyraża zgodę na:

- Wzięcie udziału w konkursie na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie,

- Przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia konkursu,

- Opublikowanie na stronie internetowej Organizatora i Gminy imienia i nazwiska uczestnika, nazwy szkoły oraz zdjęcia pracy w przypadku, gdy praca uczestnika zostanie nagrodzona lub wyróżniona w konkursie.

h) Wszystkie prace złożone na konkurs przechodzą na własność Organizatora.

i) Prosimy o właściwe zabezpieczenie prac konkursowych, aby podczas przenoszenia, wystawy, oceny nie  uległy uszkodzeniu.

Serdecznie zapraszamy

REKRUTACJA 2017/2018

szkola

2016/2017
SPECJALIŚCI

trans

tn logodobre
BIBLIOTEKA

tn emailtn zegarsowamol2

 

mol instrukcja

PODRĘCZNIKI 2017/2018
TERMINARZ

     googlek

FLUORYZACJA

fluoryzacja3

JADŁOSPIS
                           obiad 2

 

AKTYWNE PRZERWY

spiew 4382mpingpongiszachy taniec3

DZWONKI

1

8.00-

8.45

2

8.55-

9.40

3

9.50-

10.35

4

10.45-

11.30

 

obiad

 1

5

11.50-

12.35

 

obiad

 2

6

12.55-

13.40

 

obiad

 3

7

13.55-

14.40

8

14.50-

15.35

9

15.40-

16.25

10

16.30-

17.15

Tworzenie stron www
Webmaster Joomla!