• slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

    PRZYJAZNE UCZNIOM. SZKOŁA OTWARTA NA SPOŁECZNOŚĆ LOKALNĄ.

    ŚRODOWISKO

  • slide

    LUBI SZKOŁĘ, JEST PROSPOŁECZNY,POTRAFI DOKONAĆ SAMOOCENY, UMIE ANALIZOWAĆ OBRAZ POZNANEGO ŚWIATA.

    UCZEŃ

  • slide

    KREATYWNY, SZANUJE, KOCHA I WYMAGA, MA WYSOKIE KWALIFIKACJE.

    NAUCZYCIEL

  • slide

herb orzel bialy 2012   SZKOŁA PODSTAWOWA NR 109 IM. BATALIONÓW CHŁOPSKICH 

                 03-991 Warszawa       ul. Przygodna 2   tel. 22  277 11 23              sp109 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. edu.um.warszawa.pl

WPŁATY ZA OBIADY - październik

 

Ogłoszenie miesięczne

 Indywidualne wyliczenie OPŁAT za →  październik- Z przyczyn

technicznych (wdrażania nowego systemu opłat)

informacja  o idywidualnej kwocie do zapłat nie może być podana na stronie internetowej. Ewentualne nadpłaty lub niedopłaty sdkorygowane bedą  w naliczeniu  za listopad.

 

 

 

Obiady w październiku 2017 roku wydawane będą w dniach: 

02 - 31 października 

(22 obiady x 4,5 zł = 99 zł ) 

Należności za obiady należy wpłacać wyłącznie w dniach:

  25 - 29 września  2017

  - u intendenta:

                            w godzinach  7.30 – 10.00  i 13.00- 14.30               

lub

  - na konto szkoły : 54103015080000000550743078

 Wpłaty należy dokonywać zgodnie z wyżej umieszczonym  indywidualnym wyliczeniem wysokości opłaty

W tytule przelewu należy podać imię , nazwisko , klasę dziecka oraz miesiąc, którego dotyczy wpłata. W przypadku niepełnego abonamentu dodatkowo wybrane dni tygodnia lub dni miesiąca.

 Za datę wpłaty uważa się datę wpływu przelewu na konto szkoły.

Kwota należności naliczana jest  za pełen miesiąc abonamentowy

   (pomniejszona lub powiększona  o odliczenia, nadpłaty i niedopłaty.)            

 W przypadku niepełnego abonamentu, od podanej kwoty należy      

odjąć 4,5 zł za każdy podany  w tytule przelewu dzień niekorzystania  

 przez dziecko z posiłków na stołówce szkolnej w miesiącu

za który dokonana będzie wpłata. 

 

Od 2  października wpłaty za obiady

 

nie będa przyjmowane 

 

Nieobecność lub rezygnację z posiłku w stołówce szkolnej należy zgłaszać 

u intendenta lub w sekretariacie szkoły najpóźniej

w pierwszym dniu nieobecności lub rezygnacji

do godziny 9,00 osobiście lub telefoniczne:

222771123 sekretariat
222771128 intendent

                

 

 

 

linia 4

 

2017/2018
tn logodobre
BIBLIOTEKA

tn emailtn zegarsowamol2

 

mol instrukcja

PODRĘCZNIKI 2017/2018
TERMINARZ

     googlek

FLUORYZACJA

fluoryzacja3

JADŁOSPIS
                           obiad 2
DZWONKI

1

8.00-

8.45

2

8.55-

9.40

3

9.50-

10.35

4

10.45-

11.30

 

obiad

 1

5

11.50-

12.35

 

obiad

 2

6

12.55-

13.40

 

obiad

 3

7

13.55-

14.40

8

14.50-

15.35

9

15.40-

16.25

 

 

 

Tworzenie stron www
Webmaster Joomla!