• slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

    PRZYJAZNE UCZNIOM. SZKOŁA OTWARTA NA SPOŁECZNOŚĆ LOKALNĄ.

    ŚRODOWISKO

  • slide

    LUBI SZKOŁĘ, JEST PROSPOŁECZNY,POTRAFI DOKONAĆ SAMOOCENY, UMIE ANALIZOWAĆ OBRAZ POZNANEGO ŚWIATA.

    UCZEŃ

  • slide

    KREATYWNY, SZANUJE, KOCHA I WYMAGA, MA WYSOKIE KWALIFIKACJE.

    NAUCZYCIEL

  • slide

herb orzel bialy 2012   SZKOŁA PODSTAWOWA NR 109 IM. BATALIONÓW CHŁOPSKICH 

                 03-991 Warszawa       ul. Przygodna 2   tel. 22  277 11 23              sp109 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. edu.um.warszawa.pl

superdziewczyna„SUPER DZIEWCZYNA” KONKURS NA PLAKAT

 z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet

 

  1. Celem konkursu jest zaprezentowanie różnych aspektów życia i działalności kobiet (dziewcząt) związanych ze Szkołą Podstawową nr 109 w Warszawie.
  2. Konkurs organizuje Szkolne Koło Młodego Wolontariusza.

III.Konkurs ma charakter ogólnoszkolny i zostanie rozstrzygnięty w sześciu kategoriach:

 

 

  1. Super Dziewczyna - nauczycielki
  2. Super Dziewczyna - pracownice administracji i obsługi
  3. Super Dziewczyna - uczennice klasy VI-VII
  4. Super Dziewczyna - uczennice klasy IV-V
  5. Super Dziewczyna - uczennice klasy I-III
  6. Super Dziewczyna - rodzice (mamy)

IV.Sposób wykonania pracy:

       - plakat wykonany za pomocą różnych technik, np. rysunek, szkic, grafika, fotografia,

           collage (format A3)

       - do każdej pracy należy dołączyć metryczkę zawierającą: imię i nazwisko uczestniczki,

         numer kategorii (np. 1 – nauczycielka), numer telefonu do kontaktu      

V. Komisja konkursowa wyłoni w drodze głosowania I, II, III miejsce oraz Wyróżnienie.

VI. Kryteria oceny kandydatur:

   - pomysłowość wykonania plakatu

   - przedstawienie jak najszerszego aspektu pracy i aktywności kobiety (dziewczyny)

   - dobry gust na co dzień i poczucie stylu

   - miłe i przyjazne usposobienie kandydatki

         - koleżeńskość i uczynność obserwowane w środowisku szkolnym

         - grzeczne zachowanie i szacunek wobec wszystkich pracowników szkoły

     VII. Warunki zgłaszania pracy konkursowej:

         - samodzielne zgłoszenie plakatu przez uczestniczkę konkursu

         - zgłoszenie plakatu prezentującego aktywność uczestniczki przez osobę zewnętrzną

             (np. uczeń, inny nauczyciel, pracownik administracji i obsługi, mąż/partner,

             syn/córka)

 

       VIII. Regulamin konkursu udostępnia się przez:

- umieszczenie na stronie internetowej szkoły

- wywieszenie na tablicy ogłoszeń w szkole

         IX. Uczestnicy konkursu zostaną poinformowani o terminie i miejscu wręczenia nagród.

         X. Udział w konkursie jest jednocześnie zgodą na filmowanie, fotografowanie oraz

               publikację prac, jak i upublicznianie wizerunku na stronach internetowych, gazetach

               itp. promujących działalność edukacyjną i udział w konkursie.

Ostateczny termin zgłaszania prac: 16.03.2018r.

Miejsce składania prac: sala 113/ sala 114

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi: 21.03.2018r.

 

Kadra merytoryczna konkursu:

Joanna Stepaniuk – Koordynator Szkolnego Koła Młodego Wolontariusza, Koordynator konkursu „Super Dziewczyna” (s. 113/114)

Julia Chrustek (uczennica klasy VIIb) - Asystentka koordynatora

Aleksandra Kędzierska (uczennica klasy VIIc) - Asystentka koordynatora

Pola Bańka (uczennica klasy IIc) - Asystentka koordynatora

Danuta Romańska (nauczyciel) – Asystentka koordynatora (s. 113/114)

Agata Cygan (nauczyciel) – Sekretarz konkursu

Natalia Łasak (uczennica klasy VIb) – Sekretarz konkursu

 

Komisja Konkursowa:

- Stefan Dejneka - Dyrektor szkoły, Przewodniczący Komisji

- Bartłomiej Gajda - nauczyciel, Z-ca Przewodniczącego Komisji

- Adrian Zieliński - nauczyciel, Członek Komisji, Protokolant

- Andrzej Samoraj - pracownik administracji i obsługi, Członek Komisji

- Kuba Jaroszczyk, uczeń klasy VIIc, Członek Komisji

- Olek Patyński – uczeń klasy IVc, Członek Komisji

- Piotrek Czyż - uczeń klasy IIc, Członek Komisji

linia 4

 

 

 

REKRUTACJA 2018/2019

szkola

2017/2018
tn logodobre
BIBLIOTEKA

tn emailtn zegarsowamol2

 

mol instrukcja

nprcz logo roz

PODRĘCZNIKI 2017/2018
TERMINARZ

     googlek

FLUORYZACJA

fluoryzacja3

JADŁOSPIS
                           obiad 2
DZWONKI

1

8.00-

8.45

2

8.55-

9.40

3

9.50-

10.35

4

10.45-

11.30

 

obiad

 1

5

11.50-

12.35

 

obiad

 2

6

12.55-

13.40

 

obiad

 3

7

13.55-

14.40

8

14.50-

15.35

9

15.40-

16.25

 

 

 

Tworzenie stron www
Webmaster Joomla!