• slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

    PRZYJAZNE UCZNIOM. SZKOŁA OTWARTA NA SPOŁECZNOŚĆ LOKALNĄ.

    ŚRODOWISKO

  • slide

    LUBI SZKOŁĘ, JEST PROSPOŁECZNY,POTRAFI DOKONAĆ SAMOOCENY, UMIE ANALIZOWAĆ OBRAZ POZNANEGO ŚWIATA.

    UCZEŃ

  • slide

    KREATYWNY, SZANUJE, KOCHA I WYMAGA, MA WYSOKIE KWALIFIKACJE.

    NAUCZYCIEL

herb orzel bialy 2012   SZKOŁA PODSTAWOWA NR 109 IM. BATALIONÓW CHŁOPSKICH 

             03-991 Warszawa       ul. Przygodna 2   tel. sekretariat   22  277 11 23              sp109 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. edu.um.warszawa.pl

28 I 2018 r. - 8 II 2019 r.

zima-w-miescie-679x350

OGŁOSZENIA
ŚWIETLICA

tn logodobre  traslochi-balduchelli-fermo-003

22  277 11 32 klasy 1

 22   277 11 59 klasy 3-8

 PLAN ZĄJĘĆ POZALEKCYJNYCH

BIBLIOTEKA

biblioteka

STRONY DLA DZIECI

superdziewczyna„SUPER DZIEWCZYNA” KONKURS NA PLAKAT

 z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet

 

  1. Celem konkursu jest zaprezentowanie różnych aspektów życia i działalności kobiet (dziewcząt) związanych ze Szkołą Podstawową nr 109 w Warszawie.
  2. Konkurs organizuje Szkolne Koło Młodego Wolontariusza.

III.Konkurs ma charakter ogólnoszkolny i zostanie rozstrzygnięty w sześciu kategoriach:

 

 

  1. Super Dziewczyna - nauczycielki
  2. Super Dziewczyna - pracownice administracji i obsługi
  3. Super Dziewczyna - uczennice klasy VI-VII
  4. Super Dziewczyna - uczennice klasy IV-V
  5. Super Dziewczyna - uczennice klasy I-III
  6. Super Dziewczyna - rodzice (mamy)

IV.Sposób wykonania pracy:

       - plakat wykonany za pomocą różnych technik, np. rysunek, szkic, grafika, fotografia,

           collage (format A3)

       - do każdej pracy należy dołączyć metryczkę zawierającą: imię i nazwisko uczestniczki,

         numer kategorii (np. 1 – nauczycielka), numer telefonu do kontaktu      

V. Komisja konkursowa wyłoni w drodze głosowania I, II, III miejsce oraz Wyróżnienie.

VI. Kryteria oceny kandydatur:

   - pomysłowość wykonania plakatu

   - przedstawienie jak najszerszego aspektu pracy i aktywności kobiety (dziewczyny)

   - dobry gust na co dzień i poczucie stylu

   - miłe i przyjazne usposobienie kandydatki

         - koleżeńskość i uczynność obserwowane w środowisku szkolnym

         - grzeczne zachowanie i szacunek wobec wszystkich pracowników szkoły

     VII. Warunki zgłaszania pracy konkursowej:

         - samodzielne zgłoszenie plakatu przez uczestniczkę konkursu

         - zgłoszenie plakatu prezentującego aktywność uczestniczki przez osobę zewnętrzną

             (np. uczeń, inny nauczyciel, pracownik administracji i obsługi, mąż/partner,

             syn/córka)

 

       VIII. Regulamin konkursu udostępnia się przez:

- umieszczenie na stronie internetowej szkoły

- wywieszenie na tablicy ogłoszeń w szkole

         IX. Uczestnicy konkursu zostaną poinformowani o terminie i miejscu wręczenia nagród.

         X. Udział w konkursie jest jednocześnie zgodą na filmowanie, fotografowanie oraz

               publikację prac, jak i upublicznianie wizerunku na stronach internetowych, gazetach

               itp. promujących działalność edukacyjną i udział w konkursie.

Ostateczny termin zgłaszania prac: 16.03.2018r.

Miejsce składania prac: sala 113/ sala 114

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi: 21.03.2018r.

 

Kadra merytoryczna konkursu:

Joanna Stepaniuk – Koordynator Szkolnego Koła Młodego Wolontariusza, Koordynator konkursu „Super Dziewczyna” (s. 113/114)

Julia Chrustek (uczennica klasy VIIb) - Asystentka koordynatora

Aleksandra Kędzierska (uczennica klasy VIIc) - Asystentka koordynatora

Pola Bańka (uczennica klasy IIc) - Asystentka koordynatora

Danuta Romańska (nauczyciel) – Asystentka koordynatora (s. 113/114)

Agata Cygan (nauczyciel) – Sekretarz konkursu

Natalia Łasak (uczennica klasy VIb) – Sekretarz konkursu

 

Komisja Konkursowa:

- Stefan Dejneka - Dyrektor szkoły, Przewodniczący Komisji

- Bartłomiej Gajda - nauczyciel, Z-ca Przewodniczącego Komisji

- Adrian Zieliński - nauczyciel, Członek Komisji, Protokolant

- Andrzej Samoraj - pracownik administracji i obsługi, Członek Komisji

- Kuba Jaroszczyk, uczeń klasy VIIc, Członek Komisji

- Olek Patyński – uczeń klasy IVc, Członek Komisji

- Piotrek Czyż - uczeń klasy IIc, Członek Komisji

linia 4

 

 

 

2018/2019
PODRĘCZNIKI

nprcz logo roz

TERMINARZ

     googlek

JADŁOSPIS
                           obiad 2
DZWONKI

 

new-gif-image-6

 

 1

8.00-

8.45

 

 

 

 2

8.55-

9.40

 

 

 

 3

9.50-

10.35

 

 

 

 4

10.45-

11.30

 

 

 

 5

11.55-

12.40

 

 

 

 6

13.05-

13.50

 

 

 

 7

14.10-

14.55

 

 

 

 8

15.05-

15.50

 

 

 

 9

15.55-

16.40

 

 

 

Ostatnio dodane artykuły
Tworzenie stron www
Webmaster Joomla!