• slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

    PRZYJAZNE UCZNIOM. SZKOŁA OTWARTA NA SPOŁECZNOŚĆ LOKALNĄ.

    ŚRODOWISKO

  • slide

    LUBI SZKOŁĘ, JEST PROSPOŁECZNY,POTRAFI DOKONAĆ SAMOOCENY, UMIE ANALIZOWAĆ OBRAZ POZNANEGO ŚWIATA.

    UCZEŃ

  • slide

    KREATYWNY, SZANUJE, KOCHA I WYMAGA, MA WYSOKIE KWALIFIKACJE.

    NAUCZYCIEL

  • slide

herb orzel bialy 2012   SZKOŁA PODSTAWOWA NR 109 IM. BATALIONÓW CHŁOPSKICH 

             03-991 Warszawa       ul. Przygodna 2   tel. sekretariat   22  277 11 23              sp109 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. edu.um.warszawa.pl

OGŁOSZENIA
ŚWIETLICA
BIBLIOTEKA

biblioteka

STRONY DLA DZIECI

superdziewczyna„SUPER DZIEWCZYNA” KONKURS NA PLAKAT

 z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet

 

  1. Celem konkursu jest zaprezentowanie różnych aspektów życia i działalności kobiet (dziewcząt) związanych ze Szkołą Podstawową nr 109 w Warszawie.
  2. Konkurs organizuje Szkolne Koło Młodego Wolontariusza.

III.Konkurs ma charakter ogólnoszkolny i zostanie rozstrzygnięty w sześciu kategoriach:

 

 

  1. Super Dziewczyna - nauczycielki
  2. Super Dziewczyna - pracownice administracji i obsługi
  3. Super Dziewczyna - uczennice klasy VI-VII
  4. Super Dziewczyna - uczennice klasy IV-V
  5. Super Dziewczyna - uczennice klasy I-III
  6. Super Dziewczyna - rodzice (mamy)

IV.Sposób wykonania pracy:

       - plakat wykonany za pomocą różnych technik, np. rysunek, szkic, grafika, fotografia,

           collage (format A3)

       - do każdej pracy należy dołączyć metryczkę zawierającą: imię i nazwisko uczestniczki,

         numer kategorii (np. 1 – nauczycielka), numer telefonu do kontaktu      

V. Komisja konkursowa wyłoni w drodze głosowania I, II, III miejsce oraz Wyróżnienie.

VI. Kryteria oceny kandydatur:

   - pomysłowość wykonania plakatu

   - przedstawienie jak najszerszego aspektu pracy i aktywności kobiety (dziewczyny)

   - dobry gust na co dzień i poczucie stylu

   - miłe i przyjazne usposobienie kandydatki

         - koleżeńskość i uczynność obserwowane w środowisku szkolnym

         - grzeczne zachowanie i szacunek wobec wszystkich pracowników szkoły

     VII. Warunki zgłaszania pracy konkursowej:

         - samodzielne zgłoszenie plakatu przez uczestniczkę konkursu

         - zgłoszenie plakatu prezentującego aktywność uczestniczki przez osobę zewnętrzną

             (np. uczeń, inny nauczyciel, pracownik administracji i obsługi, mąż/partner,

             syn/córka)

 

       VIII. Regulamin konkursu udostępnia się przez:

- umieszczenie na stronie internetowej szkoły

- wywieszenie na tablicy ogłoszeń w szkole

         IX. Uczestnicy konkursu zostaną poinformowani o terminie i miejscu wręczenia nagród.

         X. Udział w konkursie jest jednocześnie zgodą na filmowanie, fotografowanie oraz

               publikację prac, jak i upublicznianie wizerunku na stronach internetowych, gazetach

               itp. promujących działalność edukacyjną i udział w konkursie.

Ostateczny termin zgłaszania prac: 16.03.2018r.

Miejsce składania prac: sala 113/ sala 114

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi: 21.03.2018r.

 

Kadra merytoryczna konkursu:

Joanna Stepaniuk – Koordynator Szkolnego Koła Młodego Wolontariusza, Koordynator konkursu „Super Dziewczyna” (s. 113/114)

Julia Chrustek (uczennica klasy VIIb) - Asystentka koordynatora

Aleksandra Kędzierska (uczennica klasy VIIc) - Asystentka koordynatora

Pola Bańka (uczennica klasy IIc) - Asystentka koordynatora

Danuta Romańska (nauczyciel) – Asystentka koordynatora (s. 113/114)

Agata Cygan (nauczyciel) – Sekretarz konkursu

Natalia Łasak (uczennica klasy VIb) – Sekretarz konkursu

 

Komisja Konkursowa:

- Stefan Dejneka - Dyrektor szkoły, Przewodniczący Komisji

- Bartłomiej Gajda - nauczyciel, Z-ca Przewodniczącego Komisji

- Adrian Zieliński - nauczyciel, Członek Komisji, Protokolant

- Andrzej Samoraj - pracownik administracji i obsługi, Członek Komisji

- Kuba Jaroszczyk, uczeń klasy VIIc, Członek Komisji

- Olek Patyński – uczeń klasy IVc, Członek Komisji

- Piotrek Czyż - uczeń klasy IIc, Członek Komisji

linia 4

 

 

 

2018/2019
PODRĘCZNIKI

nprcz logo roz

TERMINARZ

     googlek

JADŁOSPIS
                           obiad 2
DZWONKI

 

new-gif-image-6

 

 1

8.00-

8.45

 

 

 

 2

8.55-

9.40

 

 

 

 3

9.50-

10.35

 

 

 

 4

10.45-

11.30

 

 

 

 5

11.55-

12.40

 

 

 

 6

13.05-

13.50

 

 

 

 7

14.10-

14.55

 

 

 

 8

15.05-

15.50

 

 

 

 9

15.55-

16.40

 

 

 

Ostatnio dodane artykuły
Tworzenie stron www
Webmaster Joomla!