• slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

    PRZYJAZNE UCZNIOM. SZKOŁA OTWARTA NA SPOŁECZNOŚĆ LOKALNĄ.

    ŚRODOWISKO

  • slide

    LUBI SZKOŁĘ, JEST PROSPOŁECZNY,POTRAFI DOKONAĆ SAMOOCENY, UMIE ANALIZOWAĆ OBRAZ POZNANEGO ŚWIATA.

    UCZEŃ

  • slide

    KREATYWNY, SZANUJE, KOCHA I WYMAGA, MA WYSOKIE KWALIFIKACJE.

    NAUCZYCIEL

  • slide

herb orzel bialy 2012   SZKOŁA PODSTAWOWA NR 109 IM. BATALIONÓW CHŁOPSKICH 

                 03-991 Warszawa       ul. Przygodna 2   tel. 22  277 11 23              sp109 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. edu.um.warszawa.pl

OGŁOSZENIA
KONKURSY - REGULAMINY

plast muzrozneimagesCAXOZHHZ

epodr

Ostatnio dodane artykuły
STRONY DLA DZIECI

FORMULARZ ZGŁOSZENIA DZIECKA NA TERAPIĘ INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

Imię i nazwisko dziecka, klasa

Data przeprowadzenia diagnozy SI

Czy po przeprowadzonej diagnozie, dziecko uczęszczało na terapię?

Jeśli NIE, to z jakiego powodu nie brało udziału w terapii?

Jeśli TAK, to ile czasu trwała terapia i w jakim wymiarze?

Czy ćwiczenia zalecone przez terapeutę, były wykonywane w domu?

Jeśli TAK, to jakie to były ćwiczenia i jak często dziecko je wykonywało?

Jeśli NIE, to dlaczego nie ćwiczyło?

Co się zmieniło w funkcjonowaniu dziecka, po skończonej terapii?

Na jakie dodatkowe zajęcia uczęszcza Pani/Pana dziecko?

                                                

 

Data i podpis rodzica

 

 ……………………………………………………………

Regulamin oraz zasady kwalifikacji na terapię prowadzoną metodą Integracji Sensorycznej

1.Podstawą do przyjęcia dziecka jest wypełnienie do 1 września formularza dostępnego w sekretariacie lub na stronie szkoły oraz dostarczenie aktualnej dokumentacji (diagnozy procesów integracji sensorycznej ważnej 1 rok).
2.W przypadku dużej liczby dzieci oczekujących na terapię o zakwalifikowaniu decydować będzie data wpływu dokumentacji.
3.Wstępną kwalifikację dzieci na terapię integracji sensorycznej dokonuje szkolna terapeutka SI po rozpatrzeniu zaleceń z orzeczenia i opinii.
4.Na terapię prowadzoną metodą integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej 109, mogą uczęszczać dzieci z grup przedszkolnych oraz uczniowie klas I – III, którzy posiadają aktualną (1 rok) diagnozę procesów integracji sensorycznej.
3.Dziecko może uczestniczyć w zajęciach po wyrażeniu pisemnej zgody rodziców (prawnych opiekunów).
a) Terapeuta SI przekazuje rodzicom poprzez wychowawcę formularz zgody/rezygnacji z zajęć.
b) Terapeuta SI potwierdza rodzicom informację o przekazaniu zgody wychowawcy poprzez dziennik elektroniczny.
c) Informacje o zgodzie lub rezygnacji z zajęć rodzic jest zobowiązany dostarczyć do wychowawcy najpóźniej tydzień po otrzymaniu formularza
4.Terapia SI prowadzona jest indywidualnie raz w tygodniu przez 60 min.
5.Czas trwania terapii wynosi maksymalnie 2 semestry.
6.Na zajęcia dziecko nie może przychodzić chore lub przeziębione. W takim przypadku terapeuta może odmówić przeprowadzenia zajęć.
7.Na zajęciach terapii SI obowiązuje dzieci lekki strój, niekrępujący ruchów.
8.Rodzice/ opiekunowie powinni nadzorować wykonywanie ćwiczeń domowych zadawanych przez terapeutę.

2016/2017
SPECJALIŚCI

trans

tn logodobre
BIBLIOTEKA

tn emailtn zegarsowamol2

 

mol instrukcja

nprcz logo roz

PODRĘCZNIKI 2017/2018
TERMINARZ

     googlek

FLUORYZACJA

fluoryzacja3

JADŁOSPIS
                           obiad 2

 

DZWONKI

1

8.00-

8.45

2

8.55-

9.40

3

9.50-

10.35

4

10.45-

11.30

 

obiad

 1

5

11.50-

12.35

 

obiad

 2

6

12.55-

13.40

 

obiad

 3

7

13.55-

14.40

8

14.50-

15.35

9

15.40-

16.25

10

16.30-

17.15

Tworzenie stron www
Webmaster Joomla!