• Staś znów triumfuje - 1 miejsce na Mazowszu w wieloboju

            Uczniowie naszej szkoły z klas 3-6 w sobotę 18 maja wystartowali na warszawskim AWF-ie w wielobojach dzieci. Obejmowały one skok w dal, rzut piłką lekarską w przód oraz bieg na 60m. Najlepszy w województwie mazowieckim w trójboju okazał się Stanisław Mączyński, który zajął 1 miejsce w roczniku 2008 i startował z o rok  starszymi kolegami.

            Wszyscy zawodnicy otrzymali nagrody od sponsora zawodow InPost, Europol. Byly to koszulki, bidony,mazaki, napoje i słodkości. Na koniec chętni zawodnicy brali udział w przygotowanym Runmageddonie Kids.

            Dziękuję rodzicom za wsparcie i dostarczenie dzieci na zawody.

            Nauczyciel WF-Monika Ozdoba

          • Podsumowanie projektu "Mali poszukiwacze nauki"

            Przez ostatnie pięć miesięcy uczniowie z klas drugich realizowali w ramach Warszawskich Inicjatyw Edukacyjnych projekt "Mali poszukiwacze nauki". Jest to projekt rozwijający wiedzę w zakresie rozumienia praw nauki oraz programowania.

            Aby przyjrzeć się bliżej naukowym zagadnieniom, nasi uczniowie z zapałem uczestniczyli w cyklu warsztatów z robotyki na placu budowy Konstruktor, gdzie poznali tajniki programowania zbudowanych samodzielnie robotów.

            Wzięli udział w warsztatach naukowych, odwiedzili Planetarium oraz przeprowadzili szereg doświadczeń fizycznych i chemicznych.

            Było dużo zabawy, ale jeszcze więcej ciekawej wiedzy, którą łatwo zapamiętać.

            Bo lekcje nie muszą być nudne !

            Podsumowując półroczną przygodę z nauką zaprosiliśmy szkoły podstawowe z Warszawy do udziału w konkursie plastyczno - technicznym "Mój przyjaciel Robot", wpłynęło 18 prac przestrzennych oraz jedna wyjątkowa, która otrzymała nagrodę specjalną.

            Na Gali podsumowującej konkursy przeprowadzone w szkole w roku szkolnym 2018/2019 wręczone zostały dyplomy oraz nagrody rzeczowe dla uczestników konkursu "Mój przyjaciel Robot". Wydarzenie uświetnił występ zespołu taneczno - akrobatycznego Alexia Dance.

            Projekt realizowały Katarzyna Staniec oraz Joanna Pietrzak

            Opieka nad rezlizacją projektu Kinga Jarosz oraz Monika Zimny

          • Gala podsumowująca konkursy 2018/2019

            24.05.2019 (piątek) godz. 13.00 w dużej sali gimnastycznej

            I. Powitanie.

             

            II.  Wręczenie dyplomów, nagród, wyróżnień w następujących konkursach:

            1. Międzynarodowy konkurs informatyczny Bóbr - odpowiedzialni Monika Zimny, Urszula Gajda

            •            Piosenka Robot

            2.   Warszawski konkurs plastyczny „Mój Przyjaciel Robot”

                   – odpowiedzialni: Monika Zimny, Kinga Jarosz, Katarzyna Staniec, Joanna Pietrzak                                  

            3.  Dzielnicowy konkurs plastyczny „Kwiatami malowane – kwiaty pól i łąk”

                 – odpowiedzialni: Monika Zimny, Małgorzata Pijanowska, Anna Rafalska, Małgorzata Sprycha

            4. Dzielnicowy konkurs Entliczek Pentliczek    

                - odpowiedzialna: Joanna Pietrzak

            • Piosenka - Necio - Fajnie w Internecie

            5. Szkolny konkurs „Dzień Bezpiecznego Internetu”

                 - odpowiedzialni: Monika Zimny, Urszula Gajda

            6. Konkurs OLIMPUS  język angielski                                                             

                 – odpowiedzialni: Marta Płachecka, Justyna Wasek

            7. I szkolny etap konkursu mitologicznego

                – odpowiedzialni: Paulina Dolina, Katarzyna Janicka, Beata Wojdat, Elżbieta Karwowska, Joanna Bocianowska

            8. Dzielnicowy konkurs języka angielskiego

                - odpowiedzialni –  Katarzyna Kowalczyk, Aleksandra Biela - Wołońciej

            9.  I edycja  „Mam Talent”

                 - odpowiedzialna:  Pani Elżbieta Karwowska

            10. Konkurs fizyczny i chemiczny "Alchemia"

                  - odpowiedzialna: Anna Przybylska

            11. Konkurs literacki  "Zapytaj Babcię, Zapytaj Dziadka"

                  –  odpowiedzialna: Monika Zimny

                   Uczennica Julia Biskup – Wyróżnienie

                   Uczeń Ryszard Sikora – Wyróżnienie

            12. Warszawski Konkurs Wiedzy o Zawodach „Mój wymarzony zawód” – Iga Szewczyk

                 – odpowiedzialna: Monika Zimny

             

            Serdecznie zapraszamy uczniów po odbiór dyplomów, wyróżnień i nagród

            24.05.2019r. (piątek) godz. 13.00  w dużej sala gimnastycznej SP 109

             

            Prowadzący galę

            Kinga Jarosz i Monika Zimny

             

          • Konkurs Wiedzy o Patronie Szkoły

            Dnia 5 kwietnia 2019 r w naszej szkole odbył się kolejny raz II etap Konkursu Wiedzy o Patronie Szkoły. Zgodnie z regulaminem konkursu uczestniczyli w nim uczniowie klas drugich i trzecich, którzy zakwalifikowali się do II etapu po klasowych eliminacjach. Konkurs przygotowały i przeprowadziły nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej pani  Beata Radzimowska  i pani  Katarzyna Staniec.

            Uczestnicy konkursu kolejno losowali zestawy pytań,  które składały się z 3 pytań. Po krótkim czasie przeznaczonym na przygotowanie  uczniowie udzielali ustnych odpowiedzi. Komisja przyznawała punkty od 0-2 za każde pytanie. Po pierwszej turze 6 uczniów zdobyło maksymalną liczbę punktów. Adam Lepianka, Dawid Dziuban,  Patryk Filipczuk, Asia Wróbel, Maja Macnar, Julia Łukasik. Po  podliczeniu punktów okazało się, że 2  uczniów uzyskało 5 punktów:  Martyna Maśniak, Mateusz Gajda .

             Komisja w takiej sytuacji  przyznała 6 pierwszych miejsc:

            - Adam Lepianka II a

            - Dawid Dziuban II b

            -  Patryk Filipczuk II b

            -  Asia Wróbel II c

            -  Maja Macnar II d

            -  Julia Łukasik  III b

            Komisja przyznała 2 drugie  miejsca:

            - Martyna Maśniak  III a

            -  Mateusz Gajda  III c

             

            Uroczyste wręczenie dyplomów i nagród odbędzie się na akademii

            z okazji Święta Szkoły 23 maja 2019 r.  o godz. 13.00

        • I WARSZAWSKI KONKURS LOGOPEDYCZNY
          • I WARSZAWSKI KONKURS LOGOPEDYCZNY

            Przez ostatnie sześć lat w naszej SP 109 organizowany był Wawerski Konkurs Logopedyczny. Konkurs ten powstał z myślą o umożliwienie dzieciom z zaburzeniami mowy w przełamaniu niechęci w wypowiadaniu się na forum publicznym.

            Konkurs ten cieszył się dużą popularnością, w związku z tym postanowiłam w ramach współpracy Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń, Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 17, Szkoły Podstawowej nr 109 oraz Szkoły Podstawowej  nr 216 rozszerzyć go na całą Warszawę. Dlatego w tym roku po raz pierwszy zorganizowany został  I WARSZAWSKI KONKURS LOGOPEDYCZNY.

                        Konkurs ten pod hasłem " W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie" odbył się 20 maja 2019 roku w budynku WCIES.

                        W konkursie wzięło udział 20 uczestników z warszawskich szkół podstawowych. Dzieci miały do przygotowania i zaprezentowania wiersze Hanny Niewiadomskiej. 

                        Komisja konkursowa miała niełatwe zadanie, ponieważ poziom prezentowanych przez dzieci umiejętności był bardzo wysoki. Po długich dyskusjach i naradach, jury w składzie: pani Elżbieta Konopacka, pani Ilona Wypchlak i pani Dagmara Chojnacka zdecydowało się przyznać atrakcyjne nagrody.

            Z pośród wszystkich uczestników konkursu, uczeń naszej szkoły Stanisław Bańka kl. 1a zaprezentował wiersz  Hanny Niewiadomskiej "Pobudka", za który otrzymał wyróżnienie.

             

                                    Wszystkim uczestnikom konkursu gratuluję i życzę dalszych sukcesów!

                                                                                                                                                Dagmara Chojnacka

          • Warsztaty ekologiczne w 109-tce!

            Edukacja przyrodnicza jest ważnym elementem kształtowania świadomości dzieci i młodzieży dotyczącej zjawisk występujących w środowisku.  

            Szkoła nawiązała współpracę z Fundacją Ekotrend, która w kwietniu i w maju przeprowadziła dla uczniów z klas III oraz IV warsztaty o tematyce ekologicznej. Dzieci poznawały zagadnienia związane z zanieczyszczaniem powietrza, emisją gazów cieplarnianych.

            Podczas warsztatów terenowych prowadzonych przez edukatorów – przyrodników uczniowie samodzielnie mogli ocenić kondycję przyrody swojej najbliższej okolicy. Kształtowali tym samym umiejętności dostrzegania i interpretowania zjawisk występujących w środowisku na podstawie obserwacji oraz eksperymentowania przy użyciu nowoczesnych form.

            Uczniowie z zaangażowaniem i ogromną ciekawością tworzyli „roślinne filtry powietrza” własnego pomysłu, mogli wykazać się wiedzą przyrodniczą i rozwijać zainteresowania.

            Koordynator projektu: Kinga Jarosz

        •  Międzynarodowy Konkurs  „Kangur Matematyczny”
          • Międzynarodowy Konkurs „Kangur Matematyczny”

            Inicjatorem Międzynarodowego Konkursu „Kangur Matematyczny” jest stowarzyszenie „Kangourou Sans Fronti`eres” z siedzibą w Paryżu.  Konkurs przeprowadzany jest jeden raz w roku,  jednocześnie we wszystkich uczestniczących        w nim krajach.

            Konkurs ma charakter jednorazowego testu. Zadania oraz termin są ustalane przez stowarzyszenie „Kan- gourou Sans Fronti`eres”. Na rozwiązanie testu przeznaczone jest 75 minut.

            Celem Konkursu jest propagowanie kultury matematycznej w jak najszerszych kręgach uczniów szkół wszystkich typów.

            W tegorocznej edycji Kangura Matematycznego udział wzięło 67 uczniów klas 2-8 naszej szkoły.

            Poniżej lista tych, którzy osiągnęli sukces:

            LAUREAT:

            Mateusz Tyc                          6d

             

            WYNIK BARDZO DOBRY:

            Joanna Wróbel                      2c

            Wojciech Karpiejczyk           3c

             

            WYRÓŻNIENIA:

            Stanisław Olejnik                  2c

            Antonina Kosowska             3b

            Piotr Leszyński                     3b

            Julia Łukasik                         3b

            Jan Kudlik                             3c

            Jakub Zimny                         4b

            Krzysztof Tomaszewski        4b

            Kajetan Sobczuk                  5e

            Wiktoria Woźniak                 5a       

            Anna Hoffman                       5a

            Aleksandra Zborowska         5a

            Ryszard Sikora                     7a

            Stanisław Karpiejczyk           8b

            Maria Kotlińska                     8a

            Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów !

                                        Nauczyciele matematyki

        • OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI dla klas I-III "Dzieci piszą bajki z Bratkiem"
          • OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI dla klas I-III "Dzieci piszą bajki z Bratkiem"

            OGÓLNOPOLSKI KONKURS „Dzieci piszą bajki z Bratkiem”

             

            Już od kilku lat w naszej szkole terapia pedagogiczna prowadzona jest w oparciu o rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dysleksji program ORTOGRAFFITI, w klasach I-III Ortograffiti z Bratkiem. 

            Na zajęciach wspólnie czytamy bajki terapeutyczne z KSIĘGI BAJEK BRATKA, rozwiązujemy zadania ćwiczące koncentrację uwagi, percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę, utrwalamy prawidłową pisownię oraz ćwiczymy płynne czytanie. Właśnie z tego powodu pomysł samodzielnego napisania bajki z Bratkiem został przyjęty przez uczniów z dużym entuzjazmem.

            Organizatorem konkursu jest Wydawnictwo Operon, a prace konkursowe można było składać od 11 lutego do 15 maja.

            Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było napisanie samodzielnie przez dziecko lub grupę dzieci bajki o Bratku, nawiązującej charakterem do bajek z KSIĘGI BAJEK BRATKA (Wydawnictwo Operon)

            Oceniając Szkolna Komisja Konkursowa brała pod uwagę następujące kryteria:

            • zgodność pracy z tematyką konkursu,
            • oryginalność pracy,
            • zachowanie kryteriów gatunku literackiego, jakim jest bajka (zawarcie pouczającego zakończenia/morału)

            Kierując się powyższymi kryteriami Komisja wyłoniła zwycięską pracę pt. „Bratek został superbohaterem”, autorstwa Martyny Maśniak z kl. 3a.

            Wszystkie dzieci biorące udział w konkursie otrzymały dyplomy i nagrody, a zwycięska praca została wysłana na Konkurs Ogólnopolski.

            Nagrodą główną w Konkursie Ogólnopolskim jest publikacja 30 zwycięskich prac w postaci DZIECIĘCEJ KSIĘGI BAJEK BRATKA wraz z podaniem ich dziecięcych autorów.

             

            Trzymamy kciuki za pracę Martynki!

             

             

            Koordynator projektu

            Szkoła Przyjazna Uczniom z Dysleksją

            Terapeuta pedagogiczny

            Sylwia Łasek-Marmur

        • VII WARSZAWSKI KONKURS ORTOGRAFICZNY dla klas 5-6 SZKÓŁ PRZYJAZNYCH UCZNIOM Z DYSLEKSJĄ
          • VII WARSZAWSKI KONKURS ORTOGRAFICZNY dla klas 5-6 SZKÓŁ PRZYJAZNYCH UCZNIOM Z DYSLEKSJĄ

            VII WARSZAWSKI KONKURS ORTOGRAFICZNY dla klas 5-6

            SZKÓŁ PRZYJAZNYCH UCZNIOM Z DYSLEKSJĄ

             

            Marzec był w naszej szkole miesiącem intensywnych działań związanych z realizacją projektu Szkoła Przyjazna Uczniom z Dysleksją.  Uczniowie klas V i VI, uczestniczący w zajęciach terapii pedagogicznej wzięli udział w dwuetapowym konkursie ortograficznym, zorganizowanym przez WCIES – Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.

            Etap szkolny został przeprowadzony przez trzyosobową Komisję Konkursu Ortograficznego powołaną przez dyrektora szkoły w składzie:

            Sylwia Łasek-Marmur – terapeuta pedagogiczny

            Dagmara Chojnacka – terapeuta Integracji sensorycznej, logopeda

            Joanna Gembczyńska – nauczyciel wspomagający

            Szkolna Komisja Konkursu oceniła prace i wyłoniła dwóch laureatów (jednego ucznia na poziomie klas V i jednego na poziomie klas VI), którzy pod koniec marca reprezentowali szkołę w warszawskim etapie konkursu.

             

            WYNIKI ETAPU SZKOLNEGO – klasy V:

            I MIEJSCE – Bruno Roczeń kl. 5d

            II MIEJSCE – Krystian Rudzki kl. 5d

            III MIEJSCE – Łukasz Talarowski kl. 5c

             

            WYNIKI ETAPU SZKOLNEGO – klasy VI:

            I MIEJSCE – Amelia Bodylska kl. 6b

            II MIEJSCE – Maria Zakrzewska kl. 6b

            III MIEJSCE – Jakub Wojtkowski kl. 6a

             

            Wyróżnienia:

            Antonina Mączyńska – kl. 6b

             

            LAUREACI WYTYPOWANI DO ETAPU WARSZAWSKIEGO:

            w kategorii klas V – Bruno Roczeń kl. 5d

            w kategorii klas VI – Amelia Bodylska kl. 6b

             

            27 marca w siedzibie WCIES odbył się warszawski etap konkursu.  Miło nam poinformować, że Amelia Bodylska zajęła w nim III MIEJSCE w kategorii klas szóstych.

             

             

            Wszystkim uczestnikom konkursu serdecznie gratulujemy

            i życzymy dalszych sukcesów!

             

            Koordynatorki projektu

            Szkoła Przyjazna Uczniom z Dysleksją

            Sylwia Łasek-Marmur, Dagmara Chojnacka

             

             

        • VII WARSZAWSKI KONKURS ORTOGRAFICZNY dla klas 3-4 SZKÓŁ PRZYJAZNYCH UCZNIOM Z DYSLEKSJĄ
          • VII WARSZAWSKI KONKURS ORTOGRAFICZNY dla klas 3-4 SZKÓŁ PRZYJAZNYCH UCZNIOM Z DYSLEKSJĄ

            VII WARSZAWSKI KONKURS ORTOGRAFICZNY dla klas 3-4

            SZKÓŁ PRZYJAZNYCH UCZNIOM Z DYSLEKSJĄ

             

            Marzec był w naszej szkole miesiącem sprawdzania umiejętności ortograficznych, zarówno tych teoretycznych, czyli znajomości zasad pisowni, jak i umiejętności praktycznych, czyli zastosowania posiadanej wiedzy w praktyce.

            W związku z realizacją V edycji projektu Szkoła Przyjazna Uczniom z Dysleksją, uczniowie klas III i IV, uczestniczący w zajęciach terapii pedagogicznej wzięli udział w dwuetapowym konkursie ortograficznym, zorganizowanym przez WCIES – Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.

            W 109-ej etap szkolny został przeprowadzony przez trzyosobową Komisję Konkursu Ortograficznego powołaną przez dyrektora szkoły w składzie:

            Sylwia Łasek-Marmur – terapeuta pedagogiczny

            Dagmara Chojnacka – terapeuta Integracji sensorycznej, logopeda

            Joanna Gembczyńska – nauczyciel wspomagający

            Szkolna Komisja Konkursu oceniła prace i wyłoniła dwóch laureatów (jednego ucznia na poziomie klas III i jednego z klas IV), którzy pod koniec marca reprezentowali naszą szkołę w etapie warszawskim konkursu.

             

            WYNIKI ETAPU SZKOLNEGO – klasy III:

            I MIEJSCE – Krzysztof Puchacz kl. 3a

            II MIEJSCE – Mikołaj Zych kl. 3b

            III MIEJSCE – Anna Zakrzewska kl. 3a

             

            Wyróżnienia:

            Piotr Czyż kl. 3c

             

            WYNIKI ETAPU SZKOLNEGO – klasy IV:

            I MIEJSCE – Michał Strzępa kl. 4d

            II MIEJSCE – Liliana Czech kl. 4d

            III MIEJSCE – Karol Garbarczyk kl. 4b

             

            Wyróżnienia:

            Maksymilian Mychlewicz kl. 4b

            Hanna Kamińska kl. 4c

            Bartosz Kochut kl. 4c

            Tadeusz Żak kl. 4c

            Krystian Zadrożny kl. 4e

             

            LAUREACI WYTYPOWANI DO ETAPU WARSZAWSKIEGO:

            w kategorii klas III – Krzysztof Puchacz kl. 3a

            w kategorii klas IV – Michał Strzępa kl. 4d

             

            27 marca w siedzibie WCIES odbył się warszawski etap konkursu. 

            Miło nam poinformować, że Krzysztof Puchacz zajął w nim III MIEJSCE w kategorii klas trzecich.

             

             

            Wszystkim uczestnikom konkursu serdecznie gratulujemy

            i życzymy dalszych sukcesów!

             

            Koordynatorki projektu

            Szkoła Przyjazna Uczniom z Dysleksją

            Sylwia Łasek-Marmur, Dagmara Chojnacka

             

             

          • LAUREAT TRZECH KONKURSÓW Stanisław  Karpiejczyk

            Stanisław Karpiejczyk z kl. 8b  jest laureatem w 3 konkursach kuratoryjnych: matematyka, chemia, fizyka i laureatem w OMJ- Olimpiadzie Matematycznej Juniorów9 maja 2019 r. w Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie odbyły się uroczyste podsumowania konkursów przedmiotowych w roku szkolnym 2018/2019. Z kierownictwem Kuratorium Oświaty w Warszawie: p. Aurelią Michałowską, p. Dorotą Skrzypek, p. Krzysztofem Wiśniewskim spotkali się uczniowie laureaci, ich rodzice i nauczyciele. TYTUŁ lAUREATA W KONKURSIE KURATORYJNYM ZWALNIA Z PRZYSTĄPIENIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY z danego przedmiotu. Uczeń otrzymuje 100% punktów przewidzianych za egzamin. 

            Olimpiada Matematyczna Juniorów (OMJ) to prestiżowe ogólnopolskie zawody matematyczne dla uczniów w szkół podstawowych i oddziałów gimnazjalnych. Przeprowadzane są z ramienia Ministerstwa Edukacji Narodowej. OMJ to jedyna olimpiada przedmiotowa z matematyki na poziomie szkoły podstawowej wpisana na listę Ministerstwa Edukacji Narodowej olimpiad uprawniających do przyjmowania laureatów i finalistów w pierwszej kolejności do szkół wymienionych w art. 132 ustawy - Prawo oświatowe oraz art. 20d ustawy o systemie oświaty.

            23 marca 2019 roku Stanislaw Karpiejczyk uczeń  8 klasy Szkoły Podstawowej nr 109 w Warszawie  został laureatem ogólnopolskiej Olimpiady Matematycznej Juniorów, w której uczestniczyło łącznie 11592 uczniów ze szkół podstawowych z całego kraju.W zawodach finałowych w Warszawie brało udział już tylko 257 najlepszych uczestników. Uczniowie w rozwiązywaniu zadań musieli się wykazać nie tylko znajomością wzorów i twierdzeń, ale i umiejętnością kreatywnego podejścia do zadanych skomplikowanych problemów matematycznych. Do OMJ mógł przystąpić każdy uczeń szkoły podstawowej lub gimnazjum. Zawody miały charakter trójstopniowy. Pierwsza część korespondencyjna poległa na samodzielnym rozwiązaniu ogłoszonych zadań konkursowych oraz rozwiązaniu testu w szkole uczestnika. Zawody drugiego i trzeciego stopnia polegały na rozwiązaniu każdorazowo po 5 zadań w czasie 180 min. 

            Gratulujemy!

            Beata Ludzia

             

            fot. Adam Klemens

        • V WARSZAWSKI KONKURS - "Techniki czytania"
          • V WARSZAWSKI KONKURS - "Techniki czytania"

            W ramach projektu Szkoła Przyjazna Uczniom z Dysleksją uczniowie naszej szkoły wzięli udział w V WARSZAWSKIM KONKURSIE „Techniki czytania” dla klas II. Organizatorem konkursu jest WCIES – Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.

            Konkurs odbył się 20 marca, a naszą szkołę dzielnie reprezentowało dwóch uczniów z klasy IIa, którzy zostali wyłonieni w drodze szkolnych eliminacji.

            Miło nam poinformować, że obydwaj chłopcy zostali docenieni przez komisję i osiągnęli sukces:

            Nikodem Palanis zdobył I MIEJSCE w konkursie, a Filip Nowak - wyróżnienie.

            Warto dodać, że chłopcy rywalizowali z uczniami ze wszystkich SZKÓŁ PRZYJAZNYCH DYSLEKSJI na terenie Warszawy i okolic.

             

            Serdecznie gratulujemy sukcesu!

             

            Koordynatorki projektu

            Szkoła Przyjazna Uczniom z Dysleksją

            Sylwia Łasek-Marmur, Dagmara Chojnacka

             

        • I WARSZAWSKI KONKURS PLASTYCZNY - "W WARSZAWSKICH SZKOŁACH LENIWE SĄ TYLKO ÓSEMKI"
          • I WARSZAWSKI KONKURS PLASTYCZNY - "W WARSZAWSKICH SZKOŁACH LENIWE SĄ TYLKO ÓSEMKI"

             

            I WARSZAWSKI KONKURS PLASTYCZNY

            „W WARSZAWSKICH SZKOŁACH LENIWE SĄ TYLKO ÓSEMKI”

             

            Konkurs dedykowany jest uczniom, którzy uczestniczą w terapii pedagogicznej lub terapii integracji sensorycznej.

            Organizator

            Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 109 im. Batalionów Chłopskich,

            ul. Przygodna 2, 03-991 Warszawa tel. /22/ 277 11 32

            Osoby odpowiedzialne za konkurs: Sylwia Łasek – Marmur, Dagmara Chojnacka

             

            Cele konkursu

            • doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej, orientacji przestrzennej,
            • kształtowanie twórczej ekspresji i rozbudzanie wyobraźni plastycznej,
            • czerpanie radości przy tworzeniu prac z wykorzystaniem różnych technik plastycznych,
            • motywowanie dzieci do ćwiczeń terapeutycznych,
            • umożliwienie dzieciom przełamanie niechęci w pracy nad swoimi trudnościami,
            • prezentacja swoich umiejętności, zdolności plastycznych oraz wspólna praca terapeuty, rodzica i dziecka

             

            REGULAMIN KONKURSU

             

            1. Prace konkursowe należy składać do 31.05.2019 r. do sekretariatu szkoły lub wysłać pocztą na adres szkoły:

             Szkoła Podstawowa nr 109 im. Batalionów Chłopskich ul. Przygodna 2, 03-991 Warszawa.                         

            1. Wyniki konkursu ogłoszone zostaną  10 czerwca 2019 na stronie internetowej szkoły  http://www.sp109.waw.pl/
            2. Konkurs adresowany jest dla dzieci w następujących kategoriach wiekowych:

            I kategoria – uczniowie klas I

            II kategoria - uczniowie klas II

            III kategoria – uczniowie klas III

            1. W ramach Konkursu na adres Organizatora, należy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty pracę plastyczną w formacie A4, wykonaną dowolna techniką. Praca ma przedstawiać dowolnie zaprojektowany obrazek z leniwej ósemki. Leniwa ósemka ma być punktem wyjścia danej pracy, dlatego ma być widoczna na kartce. Praca plastyczna ma być przesłana w dużej kopercie i nie może być pognieciona. Do pracy konkursowej należy dołączyć kartę uczestnika, która jest załączona do regulaminu.
            2. Osoby biorące udział w konkursie wyrażają zgodę na przetwarzanie przez organizatora danych osobowych.
            3. O wyłonieniu laureatów konkursu decyduje Jury powołane przez organizatora.
            4.  Jury pod uwagę weźmie:
            • spełnienie podanych kryteriów
            • jakość wykonania pracy
            • oryginalność, pomysłowość
            1. Galerię nagrodzonych prac, będzie można oglądać na stronie internetowej szkoły.
            2. Komisja konkursowa wybierze najciekawsze prace. Laureaci I, II, III miejsca otrzymają nagrody rzeczowe w każdej kategorii wiekowej, przewidujemy również wyróżnienia dla najciekawszych prac.
            3. Nagrody dla laureatów będzie można odebrać w sekretariacie szkoły od 11 czerwca do 19 czerwca.       
            4. Przekroczenie terminów eliminuje ucznia z udziału w konkursie. Komisja nie zwraca prac konkursowych, prace przechodzą na własność organizatora.

            Sylwia Łasek-Marmur, Dagmara Chojnacka

             

             

        • ZEBRANIA Z RODZICAMI
          • ZEBRANIA Z RODZICAMI

            Szanowni Państwo,w przyszłym tygodniu w dniach 13-14 maja odbędą się zebrania z rodzicami: 13.05 (poniedziałek) - klasy 5-8, 14.05 (wtorek) - klasy 1-4. Zmiana terminu spotkań klasowych z rodzicami spowodowana jest faktem, iż zaplanowane na 10-11 kwietnia zebrania nie odbyły się, a kolejne wg harmonogramu są przewidywane dopiero na 22-23 maja.

            Wkrótce szczegółowy grafik.

            Z poważaniem 

            .Urszula Plust  - Wicedyrektor szkoły

    • Kontakt

      • Szkoła Podstawowa Nr 109 im. Batalionów Chłopskich w Warszawie
      • sp109@edu.um.warszawa.pl
      • 22 277 11 23
      • ul. Przygodna 2
    • Logowanie

  • Liczba wizyt

    liczba odwiedzin: 181981
  • Galeria zdjęć

    • Mamy III miejsce w Polsce! Kolejny sukces Stasia Mączyńskiego!
    • FOTOGRAFIE SZKOŁY