- SPIS TREŚCI
- I. ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE POMOCY PSYCHOLOGICZNO- PEDAGOGICZNEJ
- II. POSTĘPOWANIE W SYTUACJACH ZAGROŻENIA DZIECI ORAZ W TRUDNYCH SYTUACJACH WYCHOWAWCZYCH
- III. UCZEŃ SPRAWIAJĄCY PROBLEMY WYCHOWAWCZE
- IV. PRZEBYWANIE RODZICÓW I OSÓB OBCYCH na terenie Szkoły Podstawowej nr 109
- V. SZATNIA SZKOLNA
- VI. EGZAMIN KLASYFIKACYJNY
- VII. Polityka ochrony dzieci przed krzywdzeniem
- VIII. Procedura postępowania w sytuacji zaistnienia wypadku ucznia w Szkole Podstawowej nr 109 im. Batalionów Chłopskich w Warszawie
SPIS TREŚCI
I. PROCEDURA ORGANIZOWANIA I UDZIELANIA POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE PODSTAWOEJ NR109
II. PROCEDURY POSTĘPOWANIA W SYTUACJACH ZAGROŻENIA DZIECI ORAZ W TRUDNYCH SYTUACJACH WYCHOWAWCZYCH.
III. PROCEDURY POSTĘPOWANIA Z UCZNIEM SPRAWIAJĄCYM PROBLEMY WYCHOWAWCZE
IV. PROCEDURA PRZEBYWANIA RODZICÓW I OSÓB OBCYCH NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 109
V. PROCEDURA KORZYSTANIA Z SZATNI SZKOLNEJ
VI. PROCEDURY PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW KLASYFIKACYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 109 IM. BATALIONÓW CHŁOPSKICH
VII. POLITYKA OCHRONY DZIECI PRZED KRZYWDZENIEM PRZEZ DOROSŁYCH I ZAPEWNIENIA IM BEZPIECZENSTWA
___________________________________________________________________________________________
VIII. Procedura postępowania w sytuacji zaistnienia wypadku ucznia w Szkole Podstawowej nr 109 im. Batalionów
Chłopskich w Warszawie